هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

سیسمونی - 1

1392/9/3 10:43
نویسنده : مامان نغمه
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

دوران بارداری یه احساسات و شرایط و اتفاقات خاص خودشو داره... تا توی این روزا نباشی نمی تونی خیلیاشو بفهمی... درک کنی... لمس کنی...

یکی از اون حسهای خیلی قشنگ خرید کردن برای نی نی خوردنی ایه که یه روزی از روزای فرداها میخواد بیاد و همۀ لحظه هاتو (بیشتر از امروز) درگیر خودش کنه! سیسمونی دادن رسمیه که از خیلی قدیم توی مملکت ما مرسوم بوده... درست و غلطشو کاری ندارم... یعنی اگه بخوام داشته باشم خیلی باید راجع بهش بنویسم، مثل جهاز دادن من این بخشو وظیفۀ خانوادۀ دختر نمی دونم! اصلا نمی دونم چرا باید خانوادۀ مادر اینکارو انجام بدن در حالیکه تمام تبعات قانونی نی نی به خانوادۀ پدری برمیگرده! اما خب وقتی بخشی از فرهنگت شده دیگه تا زمانی که بخواد یه فرهنگ تغییر کنه توام همپای اون می ری جلو...

و حالا امروز، مامان قشنگ نازنین، برای آقا هیراد، کلی زحمت کشیده و هر چی که لازم بوده خریده... البته از اینم نمیشه فاکتور گرفت که اینقدر وسایل غیرضروری بازار و اقتصاد بیمار و سوءاستفاده چی ها و بدتر از اون کسانی که گمان می کنن باید به همۀ اینا جواب مثبت بدن وارد لیست سیسمونی شده که حد نداره! البته من سعی کردم نذارم این اتفاق و اسیر غیر ضروریات شدن وارد سیسمونی ما بشه... تا اونجایی که تونستم مقاومت کردم! و خب الان گل پسرم یه سیسمونی مناسب داره... که خودم هر بار می رم توی اتاقش دلم نمی خواد بیام بیرون...

خدایا اول و آخر همۀ دعاهام: این روزا رو برای هر کی دوست داره به تصویر بکش...

 

اول از همه تخت خواب گل پسرم:

 

 

دیوارای اتاقش که انتخاب رنگش مشترک بین من و بابایی بوده و تزییناتش هم همفکرانه و زحمتکشانۀ دو نفره!

 

 

 

 

 

فرش اتاقش:

 

 

لوسترش:

 

 

 

 

کالسکه جون:

 

 

جناب کریر که به خاطر کم جایی رفته بالای کمد!

 

 

 

گهواره دوست داشتنی:

 

 

 

روروئک جان که علیرغم مخالفت من و بابا مهدی، حریف مامان قشنگ نشدیم!

 

 

 

مینی واشر که شدیدا برای یه مامان نغمۀ تنبل لازم بود!

 

 

بخشهای بعدی بعدا!

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

زهرا
14 آبان 92 17:35
اول که یه عالمه بوس به خاطر دادن ادرس وبلاگ هیراد جونی به خاله زهراش.دوم اینکه ای جااااااااااانم.خدایه من .همه وسایلش مبارکش باشه .ایشالا به خوشی استفاده کنه از همشون...دست مامان قشنگ و بابابزرگ مهربونم درد نکنه که حسابی زحمت کشیدند...همه وسایل عالی و با سلیقه...هرچی از خوشگلی وسایل بگم کم گفتم


خواهش دوستم...
مرسی عزیزم لطف داری ایشالا سیسمونی زهرا جونی
زهرا
14 آبان 92 17:36
راستی بابت دعاتم ایشالااااااااااااا
اهان من یکی هم مشکل دارم با بخش سیسمونی ...یعنی کلا سیسمونی دادن توسط مادر و پدر دختر رو قبول ندارم اما خب بنده خداها خودشون اونقد ذوق دارن که هرکاری بگی برای نوه های نازشون می کنن...بازم میگم مبارکا باشه


ایشااااااااااااااالا
آره دیگه ذوق دارن، اگه حالت وظیفه برداشته بشه به نظرم قشنگتره... ممنون دوستم
مادرانه
14 آبان 92 17:51
مبارکتون باشه


مرسی مامانم
آتا
14 آبان 92 19:39
مبارک باشه عزیزم.
من عاشق ان گهواره شدم. خیلی نازه. یعنی همه چیز خیلی نازه و با سلیقه.



مرسی گلم... آره خودمم عاشق گهوارهه هستم! البته عروسکای این ور و اونورش توی عکس نیفتاده
زی زی بانو
14 آبان 92 20:19
منم واقعا در عجبم از این رسم!!!!!
آخه بچه مال یکیای دیگس بعد یکیای دیگه باید وسایلشو بخرن. جهزیه هم همینطور! دختره داره میره سر خونه زندگی باید کل وسیله خونه رو هم با خودش ببره!!!!! بعد آقا پسر این وسط چیکارن من نمیدونم. خوشبختانه طرفای ما اصلا رسم سیسمونی اینا نیست اما خب مامان گلم به خاطر اینکه من با یه فرهنگ دیگه ازدواج کردم و اینا رسم سیسمونی رو دارن برام خرید کرد

با این وجود مخالفم

به هر حال سیسمونی آقا هیراد گل و دخمل خانوم ِ من مبارکشون باشه

ان شاالله صحیح و سالم به دنیا بیان و از اتاقشون لذت ببرن

دست مامانامون هم واقعا درد نکنه

برای شما و هیراد و باباشم آرزوی شادی و سلامتی دارم


مرسی عزیزم مبارک شمام باشه ایشالا... آره دیگه نمی دونم این وسط چیکارن! ایشالا ایشالا...
ممنون خانومی... همچنین برای شما
زی زی بانو
14 آبان 92 20:29
عااااااااااااااشق گهواره شدم. بی نظیر بود!

من شخصا شدیدا منتظر عکسای بعدی هستم !!!!!!!


لطف داری خانومی... پیشکش...
چشم
آتا
14 آبان 92 20:55
راستی نغمه از پرده اتاقش هم یک عکس نزدیک بنداز. ان عکس های بالای تخ هم خیلی ترکیب رنگش قشنگه. رنگ اتاق هم خیلی تمیز در اومده. دست بابای آقای هیراد درد نکنه.





باشه عزیزم... پرده دست پنجۀ مامان قشنگه، عروسکای روشم خودمون چسبوندیم...
لطف داری
ساینا
14 آبان 92 22:07
نغمه مرسی به خاطر ادرس دوستم
همه چی شیک و قشنگ ومنحصر به فرد
دست مامان و بابات دردنکنه.
چقدر پردهها و فرش خوشگلن و ستهمدیگهن..رنگ سیسمونی هم قشنگه
ببین این تختهاست که میگن کودک و نوجوان؟؟
یعنی بزرگ میشه؟؟


خواهش دوست جونم
لطف داری...
آره گلم ایناست، اونجا که روتختی داره اندازۀ نوزادیه، که وقتی کشوهاشو برداری میشه نوجوان و کشوها میشن دراور
فيروزه
15 آبان 92 9:14
مباركا باشه . عكساي روي ديوار فرش اتاق لوستر همه چي
مامان نغمه اي اگر سختت نيست ميشه مارك وسايل رو هم بگي لطفا؟ بعضي هاش توي عكس ديده ميشه . يا مثلاً تجربه ي خاصي كه براي خريد به دست آوردي رو با بقيه هم در ميون بزاري؟



مرسی دوست جونم
چشم گلم میگم... توی پست آخر...
حتما حتما
دخملی
15 آبان 92 10:04
وایییییییییی خدای من اینجا رو ببین! ای جونم اتاقشو...
نغمه واقعا دلم رفت! بی اغراق میگم... بعد داشتم فکر میکردم الان که این اتاق اماده است چقدر به نفمه داره سخت می گذره خوب!
همه چی عالی و فوق العاده... دست مامان بابای گلت و خودت و اقا مهدی هم درد نکنه


نگووووووووو... بیشتر از یه ماهه که این اتاق این شکلیه، وسایلشم که دو ماه بیشتره اینجاست! دیگه خودت فکر کن!!!
مرسی گلم لطف داری
دریا
15 آبان 92 10:20
سلام نغمه عزیزمممممممم خیلی سیسمونی پسملی نازه ان شالله به سلامتی و دل خوش ازش استفاده کنه
اگه اشنباه نکنم سرویس چوب هیراد جون آپاداناست درسته؟


مرسی عزیزم
بله گلم آپاداناست
زهرا777
15 آبان 92 13:42
ای جان دلم هیراددددمرسی بابت ادرس و چقدرم رنگای مورد علاقه من توی سیسمونیش بودا کرم و فهوه ای آبیاشم فوق العاده خوشرنگ بوده ..الهی مبارکش باشه ..دست مامان و بابا و مامان قشنگش هم درد نکنه


قربونت بشم دوست جون نازم... مرسی از لطفت...
هاله
15 آبان 92 22:48
عزیزم ممنونم که اینجارو بهم معرفی کردی.
همه چی عالی و در نهایت سلیقه بود.

امیدوارم با دل خوش و سلامتی از همه وسایل پسری استفاده بشه .
هیراد عزیز دلم اتاق قشنگت مبارک


قربانت هاله جان لطف داری
ماماطهورا
16 آبان 92 10:27
سلام عزيزم اول ازهمه اينكه كلي دلم برات تنگ شده بود و كلي دنبال وبت ميگشتم كه موفق نميشدم تا امروز از وب دريا پيدات كردم و كلي ذوقيدم
بعداينكه خيلي خوشحالم كه ني نيت سالم و سلامته و ديگه روزهاي آخر انتظار و به زودي هيراد عزيزرو بغلت ميگيري سالم و سلامت انشالله
سيسمونيش هم خيلي خوشگله و نازه انشالله به خوشي استفاده كنه فرشته كوچولو نازمون دست مامان قشنگ و بابا يديش هم دردنكنه خداسايه بزرگترامون و بالا سرمون نگه داره


قربونت بشم عزیزم... ممنون از لطفت... ایشالا شمام زود سیسمونی گلمونو بذاری کیفشو ببریم... بوس
خانم خانما
19 آبان 92 9:00
عزیزمممممممممممم
مرسی که آدرس وب هیراد جونی رو به خاله دادی
بگردم که چقدر وسایل نی نی نازههههههههههه
مامان نغمه ایشالا هیراد خان به وقتش بیاد بغلت و همه ی وسایل خوشگلی که خریدی رو به شادی استفاده کنه
برم بقیش رو ببینم مامانییییییییییی


خواهش دوست گلم...
قربونت بشم...
گلی
20 آبان 92 12:11
سلام عزیزم. من غیبتم موجهه. استراحت دارم. تو خوبی؟ میبینم که تو این چند وقت حسابی به خودت و پسملی حال دادی. سیسمونی مبارک!!! انشاا... با دل خوش و سلامتی ازش استفاده کنه. از همه خشومزه تر خوشمزه های جشنه!! منم میخوام.
مامان نغمه
پاسخ
سلام خانومی... ایشالا که این مدتم زود بسلامتی طی میشه... ممنون عزیزم... همچنین شما