هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

سیسمونی - 3

1392/8/22 10:29
نویسنده : مامان نغمه
654 بازدید
اشتراک گذاری

این یکی دو روز ، هر سال ، من توی حال خودم نیستم ... نه بگم هیئت می رم ، نه گریه می کنم ، نه کار خاصی ازم برمیاد ... به شدت غمگینم ... غمی که با تصور بزرگترین خوشحالیهای دنیا هم از دلم نمی ره ...

سلام بر بزرگترینهای این دو روز... سلام بر حسین ... سلام بر ابالفضل ... سلام بر بچه هایی که این روزها مادرانشان را بیشتر درک می کنم ...

هر جا دلتون شکست، یاد ما هم باشین ... التماس دعا...

و حالا برای این که کارام عقب نیفته عکسای سری بعد رو می ذارم! لبخند

سرهمی پیشبندی خوشگل شما!

 

 

عاشق این لباستم!

 

 

کاپشن:

 

 

با این سه تیکه چقده خوشمزه میشی!

 

 

 

اینو خاله ندا و دایی مهدی همون ماههای اول برات خریدن:

 

این ست کاپشن شلوار لی رو بابا یدی با ذوق برات انتخاب کرد:

 

 

 

این دو تا رو با هم بپوشی چیییی میشی!

 

 

 

 

بابا مهدی به خاطر نوشتۀ این بلوز عاشقشه!

 

 

 

ای خدا تاپ شلوارکاتو!

 

 

 

 

ژاکت خوشگلت:

 

 

 

 

 

 

فعلا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آتا
22 آبان 92 10:51
ببخشید من مهمونی دعوت بشم اقا هیراد بهم لباس قرض میده؟. یکی از یکی نازترن که
مامان نغمه
پاسخ
ای جونم عزیزم مرسی از لطفت
عاطفه
22 آبان 92 14:38
سلام ترنم جونم..................خوبی؟؟ هیراد جونم چطورهههههههههههههه؟؟؟ وای خیلی وبه نازی داری... ای جونم چه لباسای نازی مبارکش باشه انشااللله
مامان نغمه
پاسخ
سلام گلم... قربونت... ما هم خوبیم... ممنون
زی زی بانو
25 آبان 92 21:36
عاشق تاب منگو شدم. ترکیب رنگش عالی بود
مامان نغمه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری قابلی نداره
ماریلا
26 آبان 92 17:41
وای چقدر خوشگل بودن .. چه تیشرت هایی ... نازی ... راستی یه ایده ! یکی از این تیشرت نخودی ها رو بذار رو تیشرت بابا مهدی و عکس بگیر ... خیلی باحاله ! مثلا همون که نوشته من می خوام مثل بابا بشم ... ما هم چند تا تیشرت گرفتیم هر کدوم یه انگشت دونه ! وای دو سه تا جوراب گرفتیم دوست دارم گازشون بزنم از بس کوچولو و نازن ... شلوار پیشبندی لی گرفتیم ... خیلی خرید باحالیه خلاصه ... لذت دنیا رو به آدم می ده ... حتی اگر بچه اش مال مردم باشه
مامان نغمه
پاسخ
ای جونم... آره اتفاقا این ایده رو عکسشو توی نت دیدم، ولی گفتم مهدی هم تیشرتش هم رنگ این باشه خوشگلتر میشه... حالا دیگه پدر و پسر باید با هم ست بشن ایشالا برای نی نی خودت دوستم... واقعا خرید مزه داره همین امشب رفتیم کلی پول خرج چهار تا دونه نیم وجبی کردیم!
زهرا777
27 آبان 92 8:08
ای جانم چه همشون خوشگلن مبارکش باشه چه کیفی میکنید با خریدن اینا
مامان نغمه
پاسخ
مرسی عزیزم
قاصدک
23 دی 93 15:07
چه لباس مردونه های کوچولوی قشنگی ایشالا لباس فارغ التحصیلی و دامادیش ..
مامان نغمه
پاسخ
قربونت دوستم