هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

سیسمونی - 2

1392/8/18 10:11
نویسنده : مامان نغمه
619 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم...

دیگه رسیدن ما به تو و لمس دست و پاهای نازت، اومد به زیر دو ماه...

حالا بی تاب تر از همیشه ایم... دروغ نگم؟ کمتر می رم توی اتاقت! صبح به صبح یه سلام بهت میدم و می پرم بیرون! دلم طاقت نمیاره خب! میخوامم سر وقت ِ وقت ِ خودت بیای... همون روزی که دکتر معلوم کرده... اول صبح... به سلامتی و خوشی... ایشالا... باشه؟

بریم سراغ بقیۀ وسایلت...

کشوی بادیها و شلوارای رنگ وارنگ تو خونه ایت:

 

 

بلوز و شورتات:

 

 

پاپوشات:

 

 

 

ساکی که به اسم ساک بچه معروفه ولی نمی دونم چرا! آخه مادر بیچاره دستش می گیره! برای همین خوشم نمی اومد از این رنگی رنگیا باشه... خیلی هم دوستش دارم و بسیار کاربردیه... داخلش همۀ وسایل لازم رو داره... مثل زیرانداز تعویض و کیف پوشک و اینا...

 

 

پتو اسپانیاییت که رنگش کرمه...

 

 

ست بیمارستانیت قلب

 

 

ست حولۀ حمام...

 

 

کمد لباسا:

 

 

 

پیش بنداتو نگاه!

 

 

 

بخشی از لباسات:

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیش بعدا!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

آتا
18 آبان 92 10:09
عزیزم. چه مامان با سلیقه ای. همه چیز مرتب چیده شده. مبارکش باشه. ان پیش بندها انقدر باحاله. اب دهن بچه می ریزه توش.


لطف داری گلم...
ای جووون
ماهان
18 آبان 92 10:28
ببین نغمه این جوجه خوشمزه خوردنیت رو باید فقط تو این لباسا گازززز گرفت... ووووویییشششش... دلم ضعف رفت براش...


عزیزم... مرسی خاله ماهانی
زهرا
18 آبان 92 13:03
ای جوووووونم.ماشاالله چه لباسای خوشگل و خوشرنگ و بامزه ای...اصلا ادم لباس نی نی میبینه دلش باز میشه .بس که این لباسا خوشگلو خوشرنگ و نازن ...اون کفش سفید مشکی هم خیلیییییییی نازه.ایشالا به خوشی تن گل پسر بره ..اون لباس اخریش هم خیلی نازه.ای جااااااانم.بوس بوس
مرسی که روحیه مو خوب کردی مامان نغمه


واقعا قشنگن!
سفید سورمه ایه زهرا مرسی گلم...
عزیزمی...
فيروزه
18 آبان 92 13:51
جوراباشووووووووووو


وای فیروزه جوراب این فینگیلیا از ما گرونتره! دیروز سر راه یه نوزادی (قد انگشت کوچیکه دستم بود!) دیدم میگه 7500 تومن! میگم این چی داره آخه؟!!!!! سادۀ ساده! والا
مامی غزل
18 آبان 92 19:45
سلام نغمه جونم خوبی وسابل نی نی فوق العاده نازخ مبارکش باشه و همیش سلامت باشه همیشه شاد ببینمت عزیزم
رفتم سونو هفته 33 وزن نی نی 2600 بود خدارو شکر
مرسی همیشه بهم سر میزنی عزیزم دیگه طاقت ندارم زودتر 9 ماه تموم شه نی نی هامونو بغل کنیم عزیزم


سلام گلم... مرسی از لطفت خانومی...
ای جون دلم... ماشاالله خدا رو شکر...
منم طاقت ندارم دوست جون، ولی خب چاره ای هم نیست، دلم می خواد حتی یه ساعتم زودتر دنیا نیاد و حسابی تپل بشه
مادرانه
19 آبان 92 19:30
الهی قربونش برم این نی نیتو...الان هرچی که نگاه میکنم بیشتر لذت میبرم...آخه مامان جونش خیلی قشنگ چیده


خدا نکنه مامان قشنگ...
بووووووس
زی زی بانو
19 آبان 92 19:49
سلااااااااااااااام نغمه جونم و هیراد جونی

خوب هستین؟؟؟؟؟؟

آقا هیراد شیطونی میکنه؟
دخملی من که فک کنم تکواندو کاره!

وااااااااااااااااااااااای چه لباسای رنگارنگ و خوشگلی

آدم دلش میخواد تو همش نی نی رو یکی یکی تصور کنه!!!!!!

مبارک باشه
میگم چقد مرتب چیدین لباسارو. یاد گرفتم. برم منم لباسارو اینجوری بچینم!

ایشالاااااااااااااااااااا گل پسرت سر وقت خودش تو یه روز خیلی قشنگ به دنیا بیاد


سلام عزیزممم...
ایشالا گل شما هم بسلامتی و دلخوشی بیاد توی بغلت... منم شمارو دنبال میکنم
ماریلا
19 آبان 92 20:23
وای خیلی نازن ... آدم دلش هوس نی نی می کنه که بغش کنه ... من هم دیروز کلی کاپشن شلوار نی نی خواهرم رو بغل کردم و بوس بوسی کردم ... همه چی خیلی به دقت انتخاب شده و شیک و خوشگله ... مبارک شما و آقا هیراد خوشگل باشه ... عزیز دل ماست این گل پسر عزیز ...



حالا دو تا سوال فنی :



1- تخت و اینا رو از کجا گرفتین ؟ یعنی منظورم اینه که از این برندهای معروفه یا نه همین طوری رفتین از یه جایی سفارش دادین و براتون ساختن ؟ خیلی شیک و عالیه و بقیه وسایلش هم باهاش ست هست



2- ما بین گهواره و تخت پارک دو دل هستیم .. چی شد که گهواره رو انتخاب کردین؟








قربون خاله مهربون که اینقده برای خواهرش داره زحمت میکشه...



آره دوستم مثلا معروفه تخت رو از آپادانا گرفتیم عزیزم... همچنین فرش و لوستر هم مال آپاداناست...



راستش یکی اینکه من جا برای تخت پارک نداشتم، بعدم توی تخت پارک سطحی که بچه قرار میگیره خیلی پایینه، مثلا تصور کن شب بجه اون تو خوابیده، اینقد پایینتره که مادر دید درستی نداره باید تا بشه تا بچه رو بیاره بیرون، یه علت دیگه اینکه خب تخت پارک تقریبا همین تخته فرقی نداره (از نظر ابعاد) فقط چرخ داره... بچه هم بیشتر از یه سال تا یه سال و نیم نیاز به گهواره یا تخت کمکی نداره باید منتقل بشه به تخت خودش دیگه، پس لزومی به تخت پارک ندیدم...


















خانم خانما
21 آبان 92 9:35
نغمه دلمو آب کردی با این لباسااااااااااااا بخورمش من این نی نی خوشبو که قراره این لباسای خوشگل رو بپوشههههه ایشالا به سلامتی و دل خوش توی اتاقش بازی کنه و لدتشو ببرید دست مامان گلت هم درد نکنه.سنگ تموم گذاشته ماشاالله...از همه بهتر اون مینی واشره بودا رنگ اتاق و فرشش خیلی باحال بود.کلا همه چی و همه چی عالی... خیلی خیلی مبارکتون باشه
مامان نغمه
پاسخ
قربونت دوست جونم خیلی لطف داری... آره واقعا برای خودمم از همه مهمتر مینی واشره هست! چون واقعا توان شستشوی دستی ندارم )
پرتو
21 آبان 92 17:50
سلام عزیزم چه زیبا و چه خوش سلیقه ، مبارک باشه و به سلامتی استفاده شه انشاالله به زودی نینی گلت میاد و ازشون استفاده میکنه التماس دعا عزیزم بوسسسسسسسسسسسس
مامان نغمه
پاسخ
سلام گلم مرسی از لطفت... ایشالا برای جفتمون... همچنین عزیزم...