هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

شیرۀ بادوم

1393/2/22 12:46
نویسنده : مامان نغمه
490 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان از امروز برات شیرۀ بادوم شروع کردم...

اینو از خاله اعظم دوستم یاد گرفتم، و وقتی گفت که پسرش کوروش (که از خیلی جهات شما دو نفر شباهتتهایی به هم دارین) خیلی دوست داره و تاثیرات مثبتی روش داشته، منم گفتم برای شما درست کنم...

از روزی یه بادوم می ریم جلو ببینیم به چند کیلو می رسیم خندونک

خیلی دوست داشتی مامانی... با دستت قاشقو می گرفتی فدات بشم... نوش جونت...

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آتا
26 اردیبهشت 93 12:56
نوش جون گل پسر، من حریره بادوم شنیده بودم ولی شیره بادوم نه. چه طوری درست می شه؟ اخه خیلی اسمش خوشمزه هست
مامان نغمه
پاسخ
باید بادومو بذاری یه شب خیس بخوره، بعد رنده اش کنی و بعد بریزیش توی صافی ریز و روش کمی آب جوش بریزی یه چند دقیقه بمونه... بعد فشارش بدی با پشت قاشق شیره سفید رنگش که همون عصاره بادومه درواقع در میاد... یه بادوم یه قاشق چایخوری تقریبا شیره داره
مادرانه
28 اردیبهشت 93 0:44
آااااای جونم نوش جون گل پسرمون
مامان نغمه
پاسخ
مرسی مامان قشنگ
مامان خانومی
29 اردیبهشت 93 16:18
وای یاد داداش خودم افتادم اونم کوچولو بود قاشقو محکم میگرفت ول نمیکرد...
مامان نغمه
پاسخ
آخی نازی
sodabe
12 خرداد 93 23:56
Khob shod dastooresho neveshti hatman dirost mikonam