هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

کارهای یه هیراد 6 ماهه!

1393/4/15 9:26
نویسنده : مامان نغمه
388 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم...

حدود 5- 6 روزیه که با عشق برای شما ماهیچه و فیله مرغ خریدیم و کوچولو کوچولو بسته بندی کردم و هر روز باهاش سوپ می پزم و می خوری... فعلا جفتشو دوست داشتی انگار...

هر روز صبح هم بهت سرلاک میدم و اونم خوشت میاد... آب هم این وسط نقش عمده ای داره... مثل بابا مهدی عاشق آبی... اصلا دست رد بهش نمی زنی الهی فدات بشم... بابا هر وقت شما کلافه ای و نق میزنی چون شباهتای زیادی باهاش داری هی فکر میکنه یا تشنته یا گرمته، مثل خودش خندونک

این روزا تلاش می کنی سینه خیز بری ولی هنوز زانوهات اونقد قدرت ندارن که به ست جلو پرتت کنن... وقتی می ذارمت که بشینی تا چند ثانیه می تونی ولی بعدش یهو ولو میشی گیج

هر چی جلوت میاد می خوای بگیری، محکم هی می کوبی روی دست و پای خودت گاهی توی سرت!!خنده و به هر چی که نزدیکت باشه دست می کوبی... توی بغلم که هستی به لپ و گوش و بینی و گردنم رحم نداری همه رو می خوای بخوری! و تا ازت غافل بشم هر چی رو می خوای بذاری توی دهنت... دیگه واقعا نمی تونم ثانیه ای نگاهمو ازت بردارم و شما هم که از خدا خواسته!

اگه منو بابا نگاهت نکنیم با «هَ» گفتن متوجهمون میکنی... یعنی منو ببینین... مخصوصا که هر بار کاری کردی ما هی برات دست زدیم، وقتی می غلتی یا می چرخی توی جات همش میگی «هَ» که ما متوجه بشیم و برات دست بزنیم و قربونت بریم و شمام سرسری کنی و لق لق کنی بوس

از یه چیز خیلی مهمتر که بگم خوابای شبته... مامانم، پسر گلم، کی به شما گفته شب زنده داری و دیر خوابی کار خوبیه، ها؟ شما که پسر خوبی بودی آخه... چند ماه بود حداکثر ساعت 11 می خوابیدی... الان چی شده که دیگه ساعت 1 به زور و بلا و غش کردن من خوابت می بره؟ ای شیطون نصفه شب وقت بازی کردن و شیطونیه؟ ای ناقلا...

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

ندا
15 تیر 93 12:23
پسرت هنوز سینه خیزم درست نمیره؟ عجیبه پسر منم شش ماهشه ولی داره تند تند چهار دست و پا میره سینه خیزم از سه ماه و نیمه گیش میرفت.اکثر بچه ها تو این سن باید سینه خیزو حتما برن چهار دست و پا هم بعضی ها می تونن برن.
مامان نغمه
پاسخ
خیلی از بچه ها تو این سن هنوز غلت درست حسابیم نمیزنن... عزیزم وبلاکتو بذار با هنرنماییهای پسر گلت بیشتر آشنا بشیم
دریا
15 تیر 93 12:30
سلام عزیزم 6 ماهگی هیراد جون مبارک باشه ان شالله به سلامتی سالگرد ازدواجت هم مبارک باشه امیدوارم سالیان سال در کنار هم خوشبخت باشین راستی زیارت قبول همیشه به سفر خیلی وقته نتونستم بیام و بهت سر بزنم کلی مطلب بود که نخونده بودم باید ببخشی دیگه دیر به دیر میام منم بالاخره بعد یه ماه تونستم وبلاگ مهرسام رو اپدیت کنم خوشحال میشم سر بزنی
مامان نغمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون سلامت باشی... ایشالا همیشه خوش و سلامت باشین
مامان ستیا
16 تیر 93 17:52
سلام نغمه جونم. چه طوری؟ ای بابا یادته ما با هم حامله بودیم و فقط یک روز از من جلو تر بودی ولی هیرادت 20 روز زود تر از ستیا به دنیا اومد. آفرین چه باحال که سوپو شروع کردی من امروز می خوام تازه حریره رو بهش بدم هفته دیگه 6 ماهه می شه و تا الان جز شیرم و آب چیزی نخورده. شما هی جیر بزن جلو بزن . چه قدر عکس العملاشو که گفتی شبیه ستیاس . الهی این که همه چیو می کنه تو دهنش دماغا رو محکم می گیره و.. . ستیا هم تازه داره تلاش می کنه سینه خیز بره ولی فقط در حد کمی تلاشه نمی تونه هنوز. موفق باشی گلم . راستی زیارتت قبول . کاش پیش ما هم میومدی اومدی مشهد. التماس دعا
مامان نغمه
پاسخ
سلام عزیزم ولی هیراد سر وقت دنیا اومدا ایشالا بسلامتی گلم... آخه دکتر از 4 ماهگی براش شروع کرد قربونت عزیزم
مامان حبه قند
18 تیر 93 8:40
وای آفرین هیراد که داری بزرگ میشی و زحمتای مامانیت هم بزرگ میشه.حالا دیگه باید.واسس درست کنی.نوش جونش بخوره قوت بگیره.
مامان نغمه
پاسخ
مرسی دوستم
مامان ماهان
21 تیر 93 21:37
وای ماهان منم شبا تا۱-۱/۵بیداره!!!!اگه راه حلی پیداکردی لطفا به منم بگو.بوووووووووس واسه هیرادجونی
هاله
24 تیر 93 16:04
نغمه جون از اين بالايي به دل نگير .بنده خدا بچش مثل اينكه بيش فعاله كه اينجوري ميگه. نغمه جون تازه از اواخر اين ماه و ماه 7 ني نيها سينه خيز ميرن و تقريبا يه ماهربعدش 4 دست و پا ميرن .
مامان نغمه
پاسخ
آره دوستم منم همیشه همینو شنیدم البته خودم اصلا سینه خیز نرفتم یهو چهار دست و پا! )
مامان حبه قند
28 تیر 93 18:55
عزیزم نمیای از هیرادمون بنویسی که چه کارهایی یاد گرفته.
مامان نغمه
پاسخ
چشم
ندا
29 تیر 93 15:49
هاله خانم به جای اینکه بیای به بچه من توهین کنی یه ادرس از خودت میذاشتی تا جوابتو بدم .نه بچه ام بیش فعال نیست خانم منفی نگر چرا از دید مثبت نگاه نمی کنی و بگی بچه ام باهوشه؟چه ربطی به بیش فعالی داره ؟!! شما که از تربیت کودک چیزی نمیدونی و تا حالا بچه بزرگ نکردی نظر نده.ضمنا من با نغمه صحبت کردم نه تو پس کاری به کامنت من نداشته باش.بچه من تو ۴ ماهگی دو تا دندون دراورد. تو ۱۰۰ روزگیش سینه خیز میرفت و تو ۵ ماه ونیمگی چهار دست و پا .و اینها نشونه باهوشیه به نظر دکترش.ببینم زود دندون دراوردن هم به بیش فعالی ربط داره.جلالخالق!!! تا حالا نشنیده بودم.میدونم نغمه نظر منو تایید نمی کنی ولی گفتم جواب این کامنتو داده باشم تا بفهمه اشتباه می کنه و بیخود به نی نی من که عزیزترین کسمه توهین نکنه من تو کامنتم به شما توهین نکردم که این اومده این چیزا رو نوشته.فکر کنتم هنوز خودش مادر نشده که به خودش اجازه میده به بچه من توهین کنه.براش واقعا متاسفم از روی حسادت این حرفها رو میزنه.
مامان نغمه
پاسخ
کامنتتو گذاشتم که فکر تکتی من الکی نظرارو نمیذارم... ولی شمام حق تداری به دوست من توهین کنی اونم یه گل پسر داره که ماشاالله همه چی تمومه... شمام اگه به نظرت بخاطر هو.ش بالای بچتون این اتفاقا براش زود افتاده حق نداری به بقیه بگی واااای هنوز اینکارو نمیکنه اونکارو نمیکنه؟؟ اتفاقا عزیزم ما جزو مامانایی هستیم که قبل از بچه دار شدنمون مطالعمونو بالا بردیم و اولین قدم در مادر شدن مقایسه نکردنه که به لطف خدا از پسش براومدیم :/.. بلدیم...
ندا
30 تیر 93 12:46
دوست شما هم حق نداره به بچه من بگه بیش فعال.منم تحصیل کرده ام و قبل از مادر شدن مطالعاتمو بالا بردم و اگر بیشتر از شما نباشه کمتر نیست.بازم میگم تو شش ماهگی خیلی از بچه ها نتونن چهار دست و پا برن دیگه سینه خیزو میرن تو اشناها زیاد دیدم که میگم هیچ کدوم هم الان که بزرگ شدن بیش فعال نیستن.همه از خداشونه یک پسر بچه شیطون و اکتیو داشته باشن که خدا رو شکر پسر من اینطوره و این نشونه سلامتشه.ضمنا بیش فعال بودن تو سنین یادگیری و مهد کودک رفتن مشخص میشه نه الان تو شش ماهگی.از دوست شما بعیده که به قول خودت مطالعاتش بالاست هنوز اینو نمیدونه....
مامان نغمه
پاسخ
عزیزم خیلی بد حرف می زنیا... اصلا کلا فکر کنم تمایل زیادی به بحث کردن داری... این کامنتتم تا جاییش که میشد گذاشتم بمونه... نه من شمارو میشناسم نه شما منو، لزومی نداره اینقد توضیح بدی... خدا گل پسر باهوشتو همیشه سلامت نگه داره... هر بچه ای ویژگیهای خاص خودشو داره...
مامان عاطفه و بابا رضا
2 مرداد 93 1:32
سلام نغمه جون ماشالا به هیراد گلمون خدا حفظش کنه عزیزم در مورد چار دست و پا ممکنه بعضی نی نی ها اصلا نرن و بعد یهویی راه برن....و به هیچی ربط نداره فقط ژنتیکی
مامان نغمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون بله اصلا قاعده ای نداره