هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

شش ماهه شدی نفسم...

1393/4/9 18:55
نویسنده : مامان نغمه
390 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان و بابا...

کیک تولد شما این ماه با تاخیر پخته شد، به علت اینکه نمی خواستم بی حالی حاصل از واکسن توی صورتت باشه...

روز واکسنت با مامان قشنگ رفتیم بیمارستان... خاله ندا هم بود... وقتی نگاهت میکردم دلم ریش می شد که الان می خواد دردت بیاد... وقتی اولین جیغو زدی بند دلم پاره شد... ریسه رفتی برای اولین بار... و دومین جیغ... و سریع بعد از قطره فلج اطفال بغلت کردم و آرومت کردم... تا عصری تقریبا بیقراری زیادی نداشتی، تب هم... ولی یهو شب چنان تبت رفت بالا و گریه های ممتد و جیغ همراهت شد که داشتم دیوونه میشدم... با پاشویه و دستمال خیس تونستیم تبتو بیاریم پایین فدات بشم... مامان قشنگ اگه این طور وقتا منو آروم نکنه که سر به بیابون می ذارم... بابا مهدی هم نقش عمده ای در آرامش بخشیدن به من داره عزیزم... خدا حفظشون کنه برام...

اینم کیک شما...خوشگل نشد ولی خوشمزه بود... ببخش مامان خیلی خسته بود ذهنم، توان انسجام بخشیدن به شکل برای کیکت نداشتم...

نیم سالگیت مبارک نفسم...

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

زهرا (مامان شایان)
14 تیر 93 0:14
6 ماهگیت مبارک پسر ناز
مامان نغمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مادرانه
14 تیر 93 0:45
مبارک باشه عشقم ان شاالله بسلامتی گِردِلِ مامان بووووووووس
مامان نغمه
پاسخ
ای جونم فدات
مائده
14 تیر 93 3:10
وااااي عزيزم شبيه طاها پسر خواهرمه چه قدر دوسش دارم ياد كوچيكياي طاها افتادم كيكه رو واقعااااا خودتون درست كردين !!!!!!!!!! عاااااااليه خيييلي هم خوشگل شده چه مامان هنرمندي من كه با پودر كيك فقط كيك ميپزم
مامان نغمه
پاسخ
خدا گل پسر خواهر شمارو هم حفظ کنه... بله خودم، واقعا خوشگله؟ خیلی بد شد به نظرم
خاله ماهان
14 تیر 93 9:29
الهی بگردم این پسر شش ماهه خوردنی رو مبارک باشه شش ماهگیت عزیز دلم...
مامان نغمه
پاسخ
مرسی خاله ماهان نازنین
فيروزه
14 تیر 93 9:54
عزيز دلم 6 ماهگيت مبارك باشه
مامان نغمه
پاسخ
مرسی خاله فیروزه جونم
مامان ماهان
14 تیر 93 13:48
۶ماهگیت مبارک هیراد جونی،دست مامانتم دردنکنه بابت کیک قشنگش
مامان نغمه
پاسخ
مرسی خاله ماهان لطف داری
مامان حبه قند
14 تیر 93 22:11
ای جانم مبارک باشه چه مثل مردا نشسته جلو کیک . عزیزمی الهی همیشه سلامت باشی نی نی پسر. مامانی آفرین به تو با وجود اینهمه کار باز هم ذوق و سلیقه داری.
مامان نغمه
پاسخ
قربونت گلم
آتا
15 تیر 93 0:14
6 ماهگی هیراد گلی مبارک باشه. دست مامان هنرمند و کدبانوش هم درد نکنه
مامان نغمه
پاسخ
فدای تو دوستم
نسترن
15 تیر 93 9:38
ای جونم نغمه کوچولو رو ببین
مامان نغمه
پاسخ
فدات خاله نسترن
مامان خانومی
15 تیر 93 13:30
هزار ماشالله چه بزرگ شده گل پسر. مبارکش باشه 6 ماهگی
مامان نغمه
پاسخ
سلامت باشی ممنون
مامان بهراد
15 تیر 93 16:20
هیراد جون شش ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان نغمه
پاسخ
مرسی خاله
مامان بهار
4 مرداد 93 15:59
مبارک باشه ششماهگیت البته در این عکسا.پسر نازی داری مامانی.به منم سر بزن برای اشنایی بیشتر
مامان نغمه
پاسخ
مرسی عزیزم