هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

هدیه های به دنیا اومدن هیراد خان

1393/1/24 17:25
نویسنده : مامان نغمه
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک ناز مامان...

خیلی وقته می خوام اینو بنویسم...

عزیزای دلمون خیلی زحمت کشیدن و برای دنیا اومدن شما هدایایی به ما دادن... من از همشون ممنونم... ارزش مادی هدیه نیست که مهمه، بلکه همین که اسم کادو میاد و تقدیم میشه یعنی اون فرد برای من، شما، بابایی ارزش قائل بوده و ما رو مدیون محبت خودش میکنه... من هم همیشه عاشق هدیه دادنم مامانی، و البته گرفتنش خنده توی کتابای روانشناسی همیشه می خوندم که هدیه بمب محبته و واقعا هم همینه... درای دوستی رو باز و بازتر می کنه هدیه... 

 

شما هم همیشه یادت باشه توی هر شرایطی هدیه دادن به کسانی که دوست داری رو فراموش نکنی عزیزم... ولو با یه چیز اندک... و وقتی بزرگ شدی برای همه مهربونایی که دنیا اومدنت واقعا خوشحالشون کرد جبران کنی... 

اول از همه بابا مهدی مهربون... 

بابایی یه نیم ست طلا برام خرید... دست گلش درد نکنه، خدا می دونه من با مخارجی که بیمارستان و بعدش داشت اصلا نمی خواستم هزینه ای بکنه ولی خب مهرشو به من تموم کرد و لطفش همیشه توی ذهنم می مونه... 

مامان قشنگ با اون همه سیسمونی بازم می خواست هدیه بده بازم من جلوشو گرفتم، ولی با این همه یه پلاک وان یکاد برای شما خریدن که آویز لباسات باشه عشقم...

مامانی سوسن می خواستن برای من طلا بخرن و لطف کردن وجهشو دادن و من به سلیقه خودم یه انگشتر خیلی خوشگل خریدم... دستشون درد نکنه

خاله ندا و دایی مهدی یه نیم ست طلا و مروارید اصل دادن که من شرمنده شدم... 

عمو هادی و زنعمو فاطی یه ربع سکه... دست گلشون درد نکنه

بقیه رو توی ادامه مطلب می ذارم که فقط یادگاری بمونه... اگه یادم رفت بعدا اضافه میکنم

از طرف محل کار من: 150 تومن 

محل کار بابا مهدی: 200 تومن

خانوم پیری عزیز (مدیر روابط عمومی اداره ما): دو تا مجسمه خوشگل و یه جوراب نازنازی... هنوز شما دنیا نیومده بودی که با پیک برام فرستادن خونه و من بسیااااااااااااااااار خوشحال شدم و جورابشون یکی از بهترین و قشنگترین جورابای شما بود

عمو داریوش (عموی مامانی سوسن): یه عروسک که هی می خنده و خودشو می زنه و قل می خوره از آمریکا فرستادن... خیلی بامزست ولی الان که روشنش می کنیم شما انگار ازش می ترسی  فعلا ایشالا بعدا عاشقش میشی

بابابزرگ (بابابزرگ بابا مهدی): 50 هزار تومن

خاله طاهره و دایی حسین (خاله و دایی من) هر کدوم 100 هزار تومن

دایی محمد یه ظرف آجیل خوری بسیار شیک و آنتیک

دایی حسن یه کاپشن سرهمی زمستونی برای بزرگتر شدن شما و 50 تومن وجه نقد

خاله سمیرا و خاله نسترن (خاله های بابایی) هر کدوم 50 تومن

عمو منوچهر (عموی بابا مهدی): 150هزار تومن

عمه منیژه (عمه من): 50 تومن

زنعمو کبرا: 50 هزارتومن

گیتی جون و زری جون (دخترعموهای من): هر کدوم 50 هزارتومن

مادر شوهر خاله ندا: با اینکه اصلا توقعی نبود شرمنده کردن : یه سکه یه گرمی

خاله مریم (دوست من): 50 هزار تومن

خاله فاطمه و عمو علی (دوستای من و بابا مهدی): 50 هزار تومن

خاله مریم و عمو مهدی  (دوستای من و بابا مهدی): 50 هزار تومن

یه مهمونی هم که مامانی سوسن توی کرمانشاه گرفت و دخترداییاشون و دخترخاله هاشون و خاله هاشون دعوت بودن همه زحمت کشیده بودن هر خانواده 50 تومن وجه نقد هدیه دادن

دوستای خاله ندا توی بیمارستان (به اندازه کافی زحمت داده بودیم بنده های خدا): یه سکه تقریبا نیم گرمی پارسیان

همسایه مامان: لباس و  کریستال

دوستای مامان: هر کدوم لباس

عمو سروش و عمو ستار و عمو مصطفی (دوستای بابا مهدی): هر کدوم 50 تومن

ایشالا برای همشون جبران کنیم... 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مادرانه
24 فروردین 93 21:30
الهی که قربونت برم من که کاری نکردم...ابه خاطر دل خودم بوده چون یکی از ارزوهام همین بوده تابرای هیراد عزیزم یا مامان گلش این کاررارو باعشق بکنم .من فکر کنم که هر مادریم اگه جای من بود همین میشد اینجا جا داره تا منم از تک تک این عزیزان تشکر کنم ..باشه تا اگه عمری بود بتونیم جبران زحماتشونو بکنیم
مامان نغمه
پاسخ
فدات بشم دیگه میخواستی چیکار کنی؟ الهی که بتونم جبران یه کوچولو از محبتاتو بکنم قربونت برم
سارینا
25 فروردین 93 16:03
مامان نغمه جون مبارک خودت وهیرادخوشگلم باشه امیدوارم از همشون به سلامتی استفاده کنی گلم
مامان نغمه
پاسخ
مرسی دوست گلم
sodabe
26 فروردین 93 16:51
Salam.mamane baranam matalebet khyli ghashangan.ba eftekhar link shodi
حبه قند
26 فروردین 93 17:22
مبارکش باشه ماشاله حسابی اوضاع مالی هیراد جون خوب شده. اگه عروس میخواین مادختر خوب و خانم سراغ داریما!!!!
مامان نغمه
پاسخ
ای جونم به اون عروس خانومی که شما معرفشین
ساينا
26 فروردین 93 19:02
مباركتون باشه عزيزم
مامان نغمه
پاسخ
مرسی گلم
darya
30 فروردین 93 17:20
عزیزم مبارک باشه ان شالله به سلامتی استفاده کنه هیراد عزیزم
مامان نغمه
پاسخ
فدای شما
مامان مهدیه
30 فروردین 93 19:42
سلام عزیزم دوقلوهای من ساراوثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین