هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

اولین باری که حمام بردمت...

1393/1/8 2:11
نویسنده : مامان نغمه
709 بازدید
اشتراک گذاری

برای اولین بار بردمت حمام...

یه فوبیا شده بود... اینکه بتونم از پسش بربیام یا نه! همش می ترسیدم از دستم لیز بخوری... البته توی خونۀ خودمون به خاطر کوچیکی حموممون نمی تونم اینکارو بکنم، ولی توی خونۀ مامان قشنگ موفق شدم... مامان قشنگ اولش ترسید... توی چشماش خوندم که یه طوری مردده که اجازه بده من شما رو حموم کنم... ولی بابا یدی بهش گفت بالاخره چی؟ و من با توکل به خدا و تسبیح حضرت فاطمه که خوندم شما رو بردم حموم... بابا مهدی هم اومد داخل و کنارم بود... شکر خدا اصلا گریه نکردی... حتی وقتی سرتو شستم هم باز آروم بودی... خیلی خوشحال شدم که از پس این کار هم براومدم... الهی شکر...

بعدش لباس زنبوریتو پوشیدی و کلاهی که خودم بافتم رو گذاشتم سرت و شیر خوردی و با نق و نوق خوابیدی زبان

 

 

بدینسان من در ماهگرد سه ماهگی شما تونستم حمامت کنم... عشق من...

شبش هم عید دیدنی رفتیم خونۀ دایی حسن... (دایی من)...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آتا
10 فروردین 93 14:15
وایییییییییییییییییییی جیگر این گل پسر. دست مامان نغمه درد نکنه. دلم باز شد با دیدن عکست. واقعا هیچ چیزی مثل دیدن روی گل یک بچه نمی تونه حال و هوای ادمو عوض کنه
مامان نغمه
پاسخ
قربونت برم گلم لطف داری... ایشالا نی نی خوردنی خودت
حبه قند
10 فروردین 93 21:31
عیدت مبارک حاله زنبور من. انشاله همیشه به گردش و سفر باشی. عزیزم برات شادی آرزودارم خیلی ناناز شدی و حالا دیگه کلی داری بزرگ میشی.امیدوارم بهت خوش گذشته باشه هیراد جونی.
مامان نغمه
پاسخ
مرسی خاله جون نیروانا گلی رو توی دلت ببوس
مامان یاسمن
11 فروردین 93 19:34
سلام ماشالله به این کلام نافذ شما....بسیار روان و شیرین مینویسی واسه گل پسرت...ایشالله حمام دامادیشو بره..البته تنهایی
مامان نغمه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی لطف داری... مرسی مرسی خاله
مادرانه
11 فروردین 93 21:26
ان شاالله زیر سایه مادرش باشه،وبا مامانش ازحمومش لذت ببره گلم
مامان نغمه
پاسخ
قربونت برم مامانم
مامان بهراد
12 فروردین 93 1:35
هیراد کوچولو مرسی که به وبلاگ بهرادم سر زدی. این لباس زنبوریه چقدر نازه و بهت میاد
مامان نغمه
پاسخ
مرسی خاله دوستمو ببوس
مامان طاها 0 مامی غزل
14 فروردین 93 12:11
سلام عزیزم امیدورام خوی و خوش باشی و سال جدید برات کلی شادی بیاره
مامان نغمه
پاسخ
مرسی عزیزم برای شما هم