هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

تماشای تو عین آرامشه...

1392/10/10 12:38
نویسنده : مامان نغمه
680 بازدید
اشتراک گذاری

همین از تمام جهان کافیه... همین که کنارت نفس می کشم

 

هیراد من، گل پسرم نازم، ساعت 8 و بیست دقیقۀ روز شنبه، 7 دی ماه 1392 به روش سزارین و بی حسی اسپاینال در بیمارستان بانک ملی به دنیا اومد...

عاشقشم...

تمام دنیای من و باباش شده...

روز دوم من مرخص شدم، ولی هیراد به علت زردی اجازه ترخیص پیدا نکرد.. گریه های زیادی کردم! ولی تصمیم گرفتم مامان قوی و محکمی باشم! منم موندم بیمارستان... و دیروز دکتر مرخصش کرد خدا رو هزاران بار شکر...

فردا باید ویزیت بشه برای چک زردی، و آزمایشات غربالگری نوزادان...

خودم بد نیستم، زایمانم عالی بود، اسپاینال روش بسیاری خوبیه... ولی دردهای شکمی بسیااااااااااااااار بدی داشتم!

خاطرات کامل زایمان رو حتما به زودی می ذارم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آتا
10 دی 92 17:12
عزیزممممممممممممم. هیراد گلی تولدت مبارک پسر قشنگ. نغمه جان بهت تبریک میگم. ناراحت شدم بابت زردی هیراد. انشالله همیشه سالم و سلامت باشید کنار هم. باز هم تبریک میگم.
آمارین
10 دی 92 20:29
نغمه جون از صمیم قلب بهترین تبریک میگم. امیدوارم دردهات هرچه زودتر تموم بشن تا لذت مادر شدن رو هرچی بیشتر بچشی. من هی میزنم تو سر خودم که اسپاینال خوبه بازم بعضیا میرن بیهوشی عمومی میکنن. راسی دیگه نباید گریه کنیا. از الان بخوای گریه رو شروع کنی وای به وقتایی که واکسن داره ها
حبه قند
10 دی 92 23:49
مامان نغمه مهربن مبارک باشه زایمانت. عزیزم انشاله هیراد گلم حسابی حالش خوب بشه و زردیش بطور کامل از بین رفته باشه. معمولا بچه ها زردی دارن ولی سختیش واسه مامانا هست که باید با شکم بخیه خورده تو بیمارستان بمونن. عزیزم برات روزهای خوشی آرزو دارم. اقا هیراد قوی هست و بزودی خوب میشه. قدم نو رسیده مبارک.
دریا
11 دی 92 0:58
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم تبریک میگم ان شالله به سلامتیییییییییییییی و دل خوش بووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خانم خانما
11 دی 92 10:25
عزیزم قدمش مبارک باشه خدا رو شکر که از زایمانت راضی بودی عزیزم الهی که خدا هر سه شما رو در پناه خودش محافظت کنه
مامان محمدمهدي(ماماطهورا)
12 دی 92 18:25
سلام عزيزم قدم نورسيده مباركككككككككككككككككككككككككك زودي عكس گل پسرت و بزارببينيم قربونش برم الهي
مامان نی نی کوچولو
12 دی 92 23:00
تبریک تبریکمبارکا باشه مامانیانشاالله قدمش براتون خیر باشه ،مامان نغمه حتما عکسای پسر گلتونو بذارین خیلی دلم میخواد ببینمش
پرتو
13 دی 92 23:06
عزیزم به سلامتی و تندرستی ، خدا رو شکر که زایمانت خوب بوده و گل پسری هم سالم اومده بغلتون ، گلم عکس هیراد و بزار ببینیم روی ماهش و ، مواظب خودتون باشین
اطلسی
14 دی 92 13:22
ای جانممممممممممممممممممم خیلی مبارک باشه قدم نورسیده