هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

انتخابات...

1392/3/25 13:07
نویسنده : مامان نغمه
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میگو کوچولوی ما!

امروز داشتم ایمیلمو چک میکردم سایتای بارداری خارجی که عضو شده بودم برام ایمیل فرستاده بودن که توی یکیش قید شده بود شما الان اندازه ی یه میگوی کوچولویی!‌:) و 5 گرم هم وزن داری... ای قربون اون ریز اندامیت بشم من...

مامانی... 

دیروز یه روز خیلی مهم بود... روز انتخابات ریاست جمهوری... برای من و بابایی خیلی اهمیت داشت... چون هر کسی که رئیس جمهور بشه به دور از در نظر گرفتن خودمون، آیندۀ 4 الی 8 سالۀ شما رو رقم خواهد زد... و این خیلی قابل توجهه... و ما از خدا خواستیم کمکمون کنه که بهترین اتفاق برای کشورمون بیفته... هر چند رای من و بابایی بنفش بود :) تو نمی دونی بنفش یعنی چی... اما مطمئنم با توجه به حال و هوای این روزای ما و حرفامون و مطالعاتمون و بحث و مجادله هامون با دیگران کم و بیش یه چیزایی از سیاست سر در آورده باشی از خود راضی

امروز به خاطر اینکه دیشب اصلا نخوابیدم و همش با بابایی داشتیم دنبال نتایج انتخابات می گشتیم حالم خوب نبود و نرفتم سرکار... راستشو بخوای معده دردای بدی دارم... حالت تهوع هم... اما خب اصلا مهم نیست... شما سر جات محکم بشین و رشد کن و تپلی بشو، همین برای من بسه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)