هیرادهیراد، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

مزمزۀ عشق ما: هیـــــــــــراد

عزیز دل مامان و بابا...

1393/11/19 17:16
نویسنده : مامان نغمه
873 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان ...

مامان قشنگ مهربون اومدن... شما توی فرودگاه خودتو پرت کردی توی بغلش... و جواب محبتاشو اینجوری دادی... کلی هم برای شما سوغاتی آورده... دستشون درد نکنه...

و 5شنبه هم مراسم ولیمه برگزار شد... شما بازم از بغل من به هیچ بغلی منتقل نشدی!! فقط مامان قشنگ که خب اون شب نمی شد زیاد دربند شما باشن... مامانی سوسن هم بودن، من شمارو میذاشتم پیششون ولی خب بازم جیغ می زدی که بیای بغلم... بابا مهدی خیلی کمکم کرد و بارها شمارو برد پیش خودش در قسمت مردانه... خدا عمرش بده...

پسر ناز مامان...

با بابا چند شبه که تمرینت میدیم راه بری... مدتیه هست می تونی کمی بایستی ولی خودت دوست نداری... انگار که بترسی... و خب به گفته دکترت و همۀ دکترا، تا 18 ماهگی هر بچه ای فرصت راه رفتن داره... ولی خب ما بی خیال ننشستیم و سعی کردیم شما رو تمرین بدیم... و خیلی کارساز بوده... چند قدم می ری ولی تنبلی میکنی و سعی میکنی 4دست و پا بری... امروز از صبح سعی کردم خودم تمرینت بدم و خیلی خیلی موثر بود... میشه گفت راه میری دیگه ولی هنوز نفهمیدی که این قابلیت رو داری و باید ازش استفاده کنی... یواش یواش متوجه میشی که از 4دست و پا رفتن خیلی بهتره پسر گلم... این خصلتت هم به بابا مهدی رفته، که 15 ماهگی راه افتاده بوده...

اوایل بهمن ماه 2 تا دندون بالات با هم درومد... مدتی راحت بودی، الان باز آب دهنت راه افتاده فدات بشم... احتمالا دندانهای دیگه ای در راهن... الهی که راحت در بیان...

چند شبم هست که بد می خوابی،بابا مهدی دیگه شاکی شده بود به خاطر من، چون هی نق می زنی و توی خواب بلند میشی و تختتو میگیری و من هی باید بخوابونمت و سخت می خوابی، گل مامان سنبل مامان کاش می تونستم بفهمم اون موقع ها چی می خوای...

کم کم هم به فکر ِ گرفتنت از شیر هستم... هر چند دلم نمیاد از این لذت غیرقابل وصف خودمو محروم کنم، ولی لازمه... یه ماهه که وزن اضافه نکردی، و دکترت گفت تا جایی شیر دادن ایراد نداره که به وزن گیریت لطمه نزنه، و دکتر هولاکویی هم معتقده 14 ماهگی باید شیر گرفتن انجام بشه... ما هنوز وقت داریم ولی حداقل 2 هفته وحداکثر 6 هفته براش مرز مشخص کردن که طول بکشه... ایشالا من سعی میکنم بعد از تعطیلات عید قطعیش کنم... این روزا خیلی خیلی خیلی بیشتر از کل این 13 ماه به می می علاقمندی!! :))

پسندها (3)

نظرات (9)

مامی پدرام فینگیل
19 بهمن 93 17:21
مامان ماهان
20 بهمن 93 0:05
سلام نغمه جون خوبی؟ چراعکس هیراد جون ونمیذاری دلمون براش تنگ شده؟ راستی به وب پسر منم سر بزن.
مامان نغمه
پاسخ
چشم
زهرا
20 بهمن 93 10:36
خانوم چشمت روشن بابت اومدن مامان گلت.ایشالا روزی هر سالشون باشه...نغمه بانو خیلی زود نیست برای اینکه بچه رو از شیر بگیری؟شیر علاوه بر اینکه نیازهای جسمی بچه رو برطرف میکنه یه سری نیازهای عاطفی بچه رو هم رفع میکنه.یعنی میگن از یکسالگی به بعد شیر دادن برای ارضا کردن نیازهای روحی بچه اس...البته باز تو مامانی و خودت بهتر میدونی اما خب اگه دیدی گل پسر مقاومت میکنه به نظرم اجازه بده بخوره
مامان نغمه
پاسخ
زهرا جون ایشالا مامان که بشی سعی میکنی همه جوانبو درنظر بگیری.مکیدن زیاد برای بزرگسالی عوارض داره.و خب دکتر هیراد گفت هروقت روند وزنگیریش مختل بشه باید شیرش قطع بشه.فک نمیکتی هر یه ربع یه بار شیر خوردن ضرر داره؟الان دیگه خاضیت جسمی نداره براش
فيروزه
20 بهمن 93 14:12
مامان نغمه چرا پست هات همه بي عكس شده خب؟ دلمون براي هيراد خان تنگ شده بايد به كي بگيم؟!
مامان نغمه
پاسخ
من که هی برات عکس میفرستم
نیلوفر
22 بهمن 93 1:22
عزیزم چشمتون روشن ... انشاله زیارت مامان قشنگ نازنین مورد قبول باشه. سوغاتی ها هم مبارک باشه. جاوید هم با تمرین ها چند قدمی میره و وقتی خسته میشه هرچی سر پا نگهش میدارم که وایسه و بیاد پاهاش رو میاره بالا میگیره و با حالت نشسته روی هوا میمونه
مامان نغمه
پاسخ
مرسی گلم ای جونم هیرادم مثل دوستش جاویده خخخخخ
مامان بهراد
23 بهمن 93 20:32
سلام نغمه جون خوبید وای زوده از شیر گرفتن چرا چند وقته هیچ عکسی نمیزاری؟؟!!!!!!
مامان نغمه
پاسخ
زود نیست عزیزم واقعا نمیرسم برم پای لپتاب
مادرانه
24 بهمن 93 10:41
الهی تصدقت بشم هیرادم دلم برات ی ذره شده مامان میدونی چندروزه که ندیدمت قربونت برم .خاک برسر این مریضی کنن که منو از شما دور کرده
مامان نغمه
پاسخ
خدا نکنه عشقم تنت سلامت همیشه
فيروزه
26 بهمن 93 11:21
چرا دعوا مي كني خب؟ ... يه پست پر از عكس بهتره يا يه دونه عكس ارسالي از وايبر؟ ... من عكس ميخوام زيااااد
مامان نغمه
پاسخ
یه دونه وایبری بهتره
مدل های جدید
28 بهمن 93 16:44
انواع مدل های لباس مجلسی انواع مدل های جدید مانتو عید 94 جدیدترین مدل های لباس بچه گانه و مردانه و زنانه مدل های آرایش و آموزش